رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

چكاب سلامت براي ماه بيستم و بيست و يكم

1394/3/12 10:04
نویسنده : مامان منير
109 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۴ ] [ 9:54 ] 

خوب در ادامه كار هاي اين هفته پر برنامه  يكيش رفتن به مطب دكتر پروند بود براي چكاب 

البته كه هفته پيش برات وقت گرفته بوديم كه چون كار بابا دير تموم شد قسمت نشد و نرفتيم و مجدد براي اين هفته وقت گرفتيم 

اين بار به موقع و كمي زود تر از ساعت 11 و 45 رسيديم به مطب و سه نفر جلوي ما تو نوبت بودن تارسيديم اونجا تو صداي نوشاد و شنيدي و دنبال مي گشتي و نمي ديدش و بعد من متوجه شدم اونا تو اتاق پيش دكترن 

خلاصه امروز دو تا پسر عمو ها با هم اومده بوديد تا مطب دكتر و بياريد پايييييييين 

من هم مثل هميشه نگران و با يك عالمه سوال اومده بودم 

منشي مثل هميشه قد و وزنت و گرفت كه نمي دونم چرا اين دفعه كمي بي قراري كردي و  نمي خواستي رو ترازو باشي

وزنت 10840 و قد 87 و دور سرت 50 بود 

كه البته من از وزنت تعجب كردم چون تو هفته قبل وزنت و خودم گرفته بودم 11800 هم بود ، به قول ماماني گفت شايد چون صبح بوده و شكمت سبك تر بوده 

خلاصه اش كنم برات هر چي به نظر من دلهره و ناراحتي بود از لحاظ دكتر مشكلي نداشت و عادي بود 

به قول زن عمو مينا اين دكتر همش طرفه شماست .

دندونات رو هم نگاه كرد، چون 8 تا بيشتر دندون نداري و من نگران بودم و اون گفت كه تو لثه هاي ضخيمي داري و اين باعث ميشه دندونات دير در بياد كه از نظر دكتر مي گفت بهتر › ديرتر خراب ميشه 

براي قد و وزنت هم از رشدت راضي بود و گفت بايد تا 2 سالگي به قد 90 و وزن 12 كيلو وحتي 300-400 گرم كمتر برسي كه باتوجه به روند رشدت تو اين سه ماه به اين ايده آل ها خواهي رسيد.

خلاصه خيلي خوشحال شدم كه اوضاعت خوب بود 

قرار شد شربت ها رو هم مثل قبل ادامه بدي ، مستر زينك 3 سي سي و شربت ويتان 5 سي سي 

البته از اين به بعد با اجازه دكتر شير پاستوريزه هم بايد بخوري ، شير موز ، شير عسل ، شير توت فرنگي و ...

شكلات و كاكائو هم يك تكه تو روز مي توني بخوري البته قبل از عصر و شب چون كالريش باعث فعاليت بيشترت مي شه 

خوب خدارا شكر كه همه چي رو به راه بود . همون جا براي دو ماه ديگه هم وقت گرفتم .

بعد اومديم رفتيم پيش بابا كه رفته بود به كارهاي بانكيش برسه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)