رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

مقدمه برنامه ریزی برای تولد آقا رادوین

1399/5/7 18:32
نویسنده : مامان منير
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

چند وقته که فکرم خیلی مشغوله و حال خوشی ندارم و البته همه اینا برمی گرده به کارم و تنها بهونه خوب بودنم شما عزیزای دلم هستید.

رادوینم فکرم به اینه که برای تولدت چی کار کنم؟ چه هدیه ای برات بگیرم

راسشتو بخوای تو بچه هایی که دور و برمون هستن هیچ بچه ای ان قدر مثل تو دنبال روز تولدش و هدیه ای که می خواد بگیره نیست ولی تو واقعا به این موضوع علاقه داری و منم دلم می خواد برات سنگ تموم بذارم.( از تولد رونیا می شمری که بعد مامان جونه ، بعد نهال و بابا غلام و بعد دیگه تولده منه)

به همراه باباسید و مامان جون برای خرید هدیه ات رفتیم بازار صالح آباد ( البته که خیلی جالبه تو یک خیابان یک اسباب بازی با چند تا قیمت مختلف عرضه می شد) .

بابا سید که از قبل می دونست شما کامیون خاور دوست داری و چند وقته چشمت دنبال اونه ، بعد از کمی پرسه زدن به من گفت که خاور رو من می خرم تو برای خودت فکر هدیه باش. که برای تو و داداشی دو تا خاور خرید .. که من از همین الان برق تو چشای تو رو می تونم ببینم.

من موندم بازار اسباب بازی ... تنوع زیاد و البته قیمیت های بالا که نه خیلی بالا

خدا را شکر که بیشتر مدل های ماشین رو داشتی، آخر تصمیم شد که دوباره برات ست ابزار بگیرم(قبلی ها خراب شده بود برای تولد 3سالگیت)... باور کردنی نبود ست های ساده که یکم ابزارش قیافه داشت از 250 هزار تومان شروع می شدو تا یک میلیون و نیم هم بود... داشتم خل می شدم 

گفتم اگه چیز مناسبی پیدا نکردم دیگه برات بازی فکری می گیرم .

که قربون این برند dorj toy  برم که همه چی زده و ست ابزار با کیف خوشگل حمل که حتما دلر هم داشت با قیمت مناسب 75هزار تومان پیدا کردم و برات گرفتن.( بابارضا می گه خود ابزار واقعی براش بخری بصرفه تر به خدا بعدا هم به کارش میاد ... شاید از این به بعد این کار رو کردم برای هر جایزه یک ابزار برات گرفتم )

یعنی یه نفس راحت که نزدیک یک ماه مونده به تولدت من حداقل کادو دارم.

فکر تم و رنگ تولد هم و مهم تر مدل کیکت مونده ...

امروز به فکرم افتاد که برات کیک شکل 7 درست کنم و یا... نمی دونم .

راستی یه چیز دیگه شمع 7 هم از قبل برات خریدم😁

به خدا سر این کرونا اصلا نمی دونم دوباره کنار هم جمع شدنمون درسته یا نه ؟؟؟؟

بماند تا دو هفته دیگه که چه کار می خوام بکنم آخر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)