رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

هنر و علائق هاي جديد پسرم

1393/2/29 11:20
نویسنده : مامان منير
149 بازدید
اشتراک گذاری
كارهاي جديد پسرم

سينه خيز سرعتي مي ري و خودتو به هر چي مي خواهي زودي مي رسوني

وقتي چيزي رو مي خواهي مي گي مَ يعني من

وقتي دارم چيزي بهت مي دم بخوري و باز مي خواي فوري مي گي اِدِ يعني بده

 راستي ياد گرفتي موقع سينه خيز خودتو از پله هم بالا بكشي وقتي هم صداي يك آهنگ مي ياد كه خوشت مياد تند تند شروع مي كني به دست دستي كردن و خودتو تكون مي دي و دستاتو هم مي چرخوني و براي ما ناناي مي كني

عاشق بازي كردن با كاميونت هستي كه من تمام اسباب بازي ها و مكعب هاي رنگيتو مي ريزم اون تو ،تو اونا رو خالي كني و آواز بخوني

راستي بابا رضا تابت رو هم برات وصل كرد كه چه حالي مي كني موقع بازي و غرق خنده مي شي

به جز اينا علاقه خاصي به لوازم آشپزخانه داري من هم يكسري كفگير و ملاقه پلاستيكي نارنجي دارم كه مي دم باهاشون بازي كني

با كتاب حمامت هم خيلي خوب ارتباط برقرار كردي ... قربون اون دستاي كوچيكت برم كه ورقش مي زني ... البته اين رو هم بگم كه كاهي به جاي نگاه كردن به عكساش ترجيح مي دي اونا رو بخوري

 در رو هم خوب مي شناسي تا شبا صداي زنگ مياد و من در و باز مي كنم حسابي ذوق مي كني و وقتي بغلت مي گيرم دم در سريع سرك ميشي تو راهرو تا بابا بياد بالا و تا اونو مي بيني هم چين مي خندي و ذوق مي كني كه همه خستگي هامون در ميره

از همه بهتر هم با بابام خوش مي گذورني و خيلي دوستش داري و از بغلش بغل كسي نمي ري البته به جز من

خدا رو شكر هواي منو داري

اميدوارم سالم و سلامت باشي هميشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)