رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

معجزه خدا در برابر چشمانم

1393/1/30 13:48
نویسنده : مامان منير
127 بازدید
اشتراک گذاری
دیشب که داشتم  تو رو می خوابوندم 

داشتي همش ول می خوردي و از این پهلو به اون پهلو می شدي می چرخیدي دستا تو این ور اون ور می کردي

یهههههههههههههههو یک آن به خودم اومدم 

خدای من چه قدر پسرم بزرگ شده 
درست همین کارها رو ما موقع بد خواب شدن انجام می دیم 

پسر کوچولوي من وقتی کوچیک بودي یکی از علت های گریه ات وقت بي خواب بودن این بود که نمی تونستي از این پهلو به پهلو دیگه بشه و خسته می شد و گریه می کردي 

حالا داري به شکرانه خدا دور خودت می چرخي 

یادت گرفتي بای بای کني 
دست دستي کني
تا می خوام بغلت کنم تندی دستا تو میاري بالا 

تا سفره رو می اندازیم سريع خودتو می رسوني به سفره و یه چیزی برای خوردن می خواي 
تا هر کس از هر سمتی صدات می کنه حتی آروم سریع به سمتش بر می گردي 

افراد فامیل رو که قبلا حتی برای یکبار دیده رو همه رو می شناسيه و غریبی نمی کني و در برابر افراد جدید با دقت نگاهشون ميکني


وای خدای من پسرم چه قدر بزرگ شده 

شکرت به خاطر این همه نعمت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)