رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

آغاز ماه نهم زندگي گل پسرم

1393/1/30 11:58
نویسنده : مامان منير
142 بازدید
اشتراک گذاری

مطلب بصورت موقت و بدون نمایش در وبلاگ ثبت شده است

 سلام به پسر نازم

گلم من خيلي دوست دارم

ولي تو داري منو اذيت مي كني

آخه مورچه كوچولو

چي ميشه دو تا پرده گوشت بگيري به استخون، كه دل من هم  كمي آروم بشه

اين ماه هم براي چكاب رفتيم دكتر و من هم يه عالمه استرس داشتم

 اين و هم نمي دونم كه چرا هر روزي ما مي خواهيم بريم دكتر هوا ابري و باروني مي شه

آخه نه اينكه من اعصاب درست و درموني تو اون روز دارم اين هم ميشه قوز بالا غوز

 

 


خلاصه تقريبا به موقع رسيديم مطب و براي اولين بار اونجا هم خلوت بود

وقتي خانم منشي بردنت براي وزن گيري بهت گفتم رادي اگه كمتر از ۸ باشه يه گاز گنده مي گيرمت و خودم مي خورمت تو هم تو بغلم حسابي مي خنديدي

مي دونم كه حرف مو متوجه نميشدي و از لحن صحبتم خنديدي

چون عادت داري وقتي يكي با جديت باهات حرف ميزنه تو بهش بخندي

از اين ها بگذريم

با هزار دلهره نشوندمت روي ترازو

۷۹۲۰ گرم  ماه پيش تو مطب دكتر ۷۶۸۰ بود يعني تنها ۲۴۰ گرم

شايد مسخره باشه ............ اما دلم شكست .... احساس نابودي بهم دست داد .......... خستگي اين دو هفته كه تو عيد همش بهت رسيده بودم و سعي كرده بودم برات كم نزارم همش رو تنم موند

خسته موندم

شايد بيشتر به خاطر اين بود كه همه مي گفتن واي ماشاا... لپ در آورده .. سنگين شده ... دلش نخود زده بيرون

نمي دونم والا چي بگم

ولي خوب خدا شكر قد ۷۳.۵ شده بود

پسرم مانكن آقا

خوب بعدش رفتيم پيش دكتر ، اون هم گفت خوبه وزن زياد كرده ولي ما توقع بيشتر داريم

ازم پرسيد كه چيا تو طول شبانه روز مي خوري ومنم هم رو گفتم

۶۰ تا شير

۴ نا ملاقه كوچيك فرني  - كمي پنير

۹۰ تا شير

۳ تا ۴ ملاقه سوپ

۶۰ تا شير

سيب  و يا موز

ماست

۶ تا پيمانه سرلاك  يا يك زرده تخم مرغ با كره و خرما

۶۰ تا شير

يه بار هم تو خواب ۹۰ تا شير مي خوره

 

با اين ليست كه گفتم واقعا موند كه چرا پس اين قدر كم وزن گرفتي

بعدش برات يكسري دسر هاي پر كالري نوشت

كه من از شنيدن اين چيزاي جديد كه تو مي توني بخوري حسابي ذوق زده شدم

حلوا ، كاچي ، حلواارده ، شله زرد ، مسقطي ، ژله ، خامه پاستوريزه ، كارامل و....

من و بگي

 خوب من تمام تلاش مو باز مي كنم

از شانس بعد از اينكه از مطب دكتر اومديم از فرداش شما حالتون بد شد

يعني تك سرفه هات تبديل به سينه اي كه خص خص مي كرد و آب ريزش بيني

شب بيداري و ناله

كه اينا اعصاب منو حسابي بهم مي ريخت چون تو حسابي اذيت مي شدي و مي ميترسيم دوباره آب شي

 

 البته بعد چند روز مراقب الان خدا را شكر خوبي

قربون خنده هات برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)