رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

عکسای پسر نازم در پایان پنج ماهگی

1392/11/6 12:7
نویسنده : مامان منير
161 بازدید
اشتراک گذاری
سلام

 این چند تا از عکسایی که ازت انداختیم البته اینا عکسای خامه 


جمعه نشتم عکساتو انتخاب کردم و قرار شد بابارضا برام یه آلبوم دیجیتال از عکسات درست کنه 

این عکستو بزرگ تو خونه مامان بزرگ اینا هم زدیم

 این هم نازدونه جیگر طلای منه دیگه

 وای این لباس تو از مشهد برات خریدم چه قدر من اینو دوست داشتم 

 همه جونمی قربون اون چشای سیاهت برم من 

 این همه میوه درخت عشقتم که تو سبد محبت براش جا پیدا کردم  

 

گل پسرم

تو تمام انگیزه و من و بابا هستی 

ما عاشقانه دوست داریم 

و با اومدن تو پیوند عشمون قوی تر شده 

بدون تک تک نفس هامون به نفس های تو بنده 



دوووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسست داریم تا بی نهایت

مامان و بابا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)