رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

سه ماهگی پسر نازم

1392/8/29 20:50
نویسنده : مامان منير
212 بازدید
اشتراک گذاری
خدا جونم شکرت گل پسرم سه ماه شو تموم کرد 

من که هنوز باورم نمیشه یه فرشته به این زیبایی دارم 

خدایا همیشه لبای پسرم و خندون و دل شو شاد نگه دار

همه غم هاش مال من 

هرچی که شادیست مال اون.


پسرم بالاخره دستاتو پیدا کردی و با هم چین ملچ و ملوچی اونا می خوری که آدم هوس می کنه 

با صداهای ما سر بر می گردونی 

وقتی از جلوت رد می شم من با نگاهت و گردش سرت دنبالم می کنی 

جدیدا هم وقتی دارم بازیت می دم و بعدش میزارمت زمین و می رم ،می زنی زیر گریه که یعنی باید پیشت برگردم و باهات بازی کنم.

وقتی هم بابا رضا شب از سر کار می یاد هم چین نگاش می کنی که باید بغلت کنه و دست و پاهاتو براش تکون می دی و خدا نکنه که دقیقه ای تامل کنه ، دیگه خونه رو رو سرت می زاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)