رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

خونه عمه بهاره

1392/7/21 13:44
نویسنده : مامان منير
171 بازدید
اشتراک گذاری
سلام گلم

قراره امروز برای اولین بار بریم خونه عمه بهاره

عمه بهاره تو رو خیلی دوست داره و عاشق اخم کردناته و یکی از کارهای تو رو که خیلی دوست داره مواقعی که تو خوابت می یاد ولی بزور چشماتو باز نگه می داری

میگه اون موقعه می خواد بخوردت

خلاصه من شما رو حاضر کردم برای رفتم و سرهمی زرد جوجه ای تو پوشیدی که حسابی دلبری کنی برای عمه

اینم عکست

 البته چون بابارضا کمی دیر اومد دنبالمون شما خوابت برد

اینم بگم کل زمانی که خونه عمه بودیم هم شما خواب بودید که فقط وسطاش یه دو دقیقه بیدار شدی که من دادمت بغل عمه بهاره

موقعی که داشتیم می اومدیم عمه بهاره گفت من به همه همکارهام پوز داده بودم امشب رادوین میاد خونه ما و من باهاش بازی می کنم ولی خوب اشکال نداره ۲ دقیقه تو بغلم بود

شب خوبی بود .

پسر نازم همیشه سلامت و سرزنده باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)