رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

روزهای بهاری

1399/3/19 14:25
نویسنده : مامان منير
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته های ناز مامان 

می خوام براتون از خرداد ماه بنویسم 

از آقا رادوین که 1 خرداد که رفتیم شمال موند همون جا و برای 16 خرداد برگشت تهران و حسابی حالشو برد.

روز هایی که من و بابا هم بودیم که اصولا تعطیلات و آخر هفته ها بود و بقیه روز ها رو هم که پیش مامان جونو باباسید بودی .

البته هفته دوم هم پرهام پیش شما موند و نانا خانم با ما اومد تهران.

خلاصه کنم و بگم .....وقتی میریم اونجا واقعا دلموم نمی خواد برگردیم تهران.

ولی چاره چیه باید برگشت و کار کرد.

براتون چند تا عکس برای خاطره بازی می زارم .البته که سر انداختن هر کدام از اینا چه قدر حرص خوردم.

اینم نانا خانم عشق پفک من با دور دهانی نارنجی

اینم دو تا دختر عمو ها -- رونیا و نهال ( خدایی من دارم عکس می اندازم معلوم نیست دارید کجا رو نگاه می کنید)

این جنگلی که می ریم از توابع چمستان و بعد از روستای وازتنگه توی دل کوه که داری میری بالا به یک جای مرتع می رسی که عالیه و رودخانه هم داره.... یعنی بهشته

اینم با داداشی لب دریا

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامانیمامانی
19 خرداد 99 21:06
خدا حفظشون کنه انشاالله همیشه به گردش و شادی باشید😊
عمه فروغعمه فروغ
22 خرداد 99 13:39
همیشه به خوشحالی 😘