رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

دختر نازدونه من روزت مبارک

1399/4/3 6:45
نویسنده : مامان منير
184 بازدید
اشتراک گذاری

دختر، نازه دختر

عزیزه دل مادر 

نفسه، جون پدر

همه عمره برادر

آخه هر چی بگم، کم 

دوست داریم همه با هم 

❤️

رونیای عزیزم گل دست چین شده باغ خدا 

باعث شادی خونه 

دلگرمی ما 

نفس 

روزت مبارک 

ممنون که هستی 

ممنون که با این سن کمت واقعا خستگی ها و حالات ما رو می فهمی و می آیی سراغمون 

سر داداشی رو روی پات می زاری و نازش می دی

می آیی دل به دل من توی مبل می شینی و نازم می کنی و یه بوس یواشکی🤩

صدای آسانسور و کلید در رو می شنوی داد می زنی اَلام (سلام) باباااااااااااا . بابا منه ... که کل خستگی بابا از این همه هیجان تو کلا از تنش میره

خدا تو رو برامون نگه داره 

به قول داداش رادوین که میگه مامان من ان قدر نانا رو دوست دارم که دلم می خواد یه خواهر دیگر هم داشته باشم😁

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 تیر 99 13:00
اووخییی😍روزت مبارک خوشملممم❤😘😘