رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

تنها یک ماه تا تولد 2 سالگی دخترم

1399/2/14 23:54
نویسنده : مامان منير
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من 😍

باورم نمیشه که گل دخترم داره 2 ساله میشه 😉

انگار چشم بهم زدیم و دخترم این دو سال گذشت.

راستشو بخوای خدایی دوران دوساله نانا خانم راحت تر از رادوین گذشت و دغدغه های کمتری داشتیم . از خواب و غذا خوردن اینا .... و شاید از همه مهم تر اینکه رادوین بود و نانا رو سرگرم می کرد و رونیا ان قدر وصل به من نبود.

فداش بشم که دنبالت می دوئه و می گه دادا  دادا  بعد داداشییییییییی و اگه هم به نتیجه نرسه میگه آدین آدین(رادوین) و برای هم حسابی دلبری می کنید.

هر سال وقتی نزدیک تولدتون می شد من از ماه قبل درگیر تم و مراسم تولد بودم ولیییییییی واقعا با اوضاع الان کرونا نمی دونم چی میشه و چی طور باید برگزار کنم .

ولی امیدوارم بتونم بهترین تصمیم رو بگیرم .

من خودم جشن تولد رو خیلی دوست دارم 

راستشو بخوای😁 در کل جشن گرفتن و هدیه دادن به هم دیگه به هر بهونه رو خیلی دوست دارم 😍

 

بیوگرافی فیزولوژی در این لحظه

رادوین : قد حدود 124 - وزن 25 کیلو گرم - هنوز هیچ دندان شیریت نیافتاده 

رونیا : قد حدود 81- وزن 15 کیلو گرم - دندان های آخر رو هنوز در نیاوردی

ماشاا.... به فرشته های زمینی خودم

 

پسندها (1)

نظرات (0)