رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

اولین دست نوشته برای تبریک روز مادر

1398/12/11 22:04
نویسنده : مامان منير
205 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به عزیزای دلم 

تو شلوغی این روزا و درگیری های کرونا و آنفولانزا و تعطیلی مدرسه ها و اتفاقات مهم سرکار مون یادم افتاد که یک روز مهم رو یادم رفته بود که بنویسم 

برگردیم به عقب  حدود 15 روز پیش و روز مادر

تو این سال ها چون رادی هر سال مهد کودک بود همیشه از طرف مهد یه چیزی درست می کردن و می دادن دست بچه ها تا به مامان ها تبریک بگن. 

هدیه پارسالش تو پیش دبستانی برام خیلی جالب بود چون خود رادوین برای اولین بار تو درست کردن کاردستی کمک مربی کرده بود و هدیه اش از پارسال هنوز تو اداره روی میزم هست.

اما امسالللللللللللللللللللل

اولین دست نوشته پسرم برای من. پسری که این برای اولین بار با دست خودش  برام می نویسه . وقتی رسیدی اداره تندی این کاغذ و که چسبونده بود روی یک قلب بهم دادی برام بهترین هدیه دنیا بود.

خودت چشات برق می زد از خوشحالی 

تمام عمر مامان برام خیلی عزیزی و دوست دارم 

پسندها (4)

نظرات (2)


12 اسفند 98 12:36
افرین به رادوین اقا😘😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 اسفند 98 14:24
ای جانم چه خوش خطه گل پسری😍😍😍....روز شما مادر مهربون هم با کلی تاخیر مبارک❤❤❤