رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

باز هم تعطیلی مدارس

1398/12/4 23:22
نویسنده : مامان منير
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر کلاس اولی من 

که نمی دونم چی بگم با این مدل مدرسه رفتنت 

که یا هوا آلوده بود یا برف اومد و حالا هم الان به خاطر ویروس کرونا که مدرسه ها رو تعطیل کردن.

دوستم قبلا می گفت تو تنها مادری هستی که از تعطیلات بدت میاد. البته تو این مورد آخر رعایتش خوبه ولی واقعا امسال تو مواردی واقعا بی مورد تعطیل شدید و از همه بدتر اینکه تا می ری مدرسه و روی روال می افتی و دیگه برای نوشتن دیکه و ریاضی مشکل نداری با تعطیلی می شه و میریم روز از نو روزی از نو.

نمی دونم به خدا 

راستشو بخوای باید بگم خدا به مامانی صبر بده که باید شما دوتا رو با هم نگه داره ، خدا خیرش بده با این که خسته می شه ولی شما رو نگه می داره . 

من که هیچ چاره ای ندارم ، از همین الان نگران پایان اردیبهشت بودم که تو رو باید چی کار کنم ؛ حالا این ویروسه خودش شده یه داستان 

این شایعه تعطیلی مدارس تا آخر سال که تن من یکی رو از همه طرف می لرزونه.

فقط خدا این آخری رو کمکمون کنه تا این رو هم پشت سر بذاریم. 

خدایا مراقب عزیزانمان باش . الهههههههههههههی امین

 

پسندها (4)

نظرات (0)