رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

داستان درس خوندن - اولین کاردستی

1398/11/8 23:02
نویسنده : مامان منير
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلام می خوام برات بگم از روز های درس خوندن تو کلاس اول

نمی دونم شاید من خیلی سخت می گیرم 

شاید من اشتباه می کنم ولی خوب وقتی کمی شل می گیرم می بینم عقب می مونی 

دیگه به خدا بعضی شبا کم میارم 

بعضی روزا وقتی قبل از اینکه بخواهیم کاری رو شروع کنیم با هم حرف می زنیم که خوب الان چه کارهایی هر کسی داره و بیا برنامه ریزی کنیم تا زود تمام شه 

من میگم : خونه رو جمع کنم ، تخت هارو مرتب کنم ، لباس ها بشورم و شام  درست کنم و عصرانه و رسیدگی به نانا و......

برای تو هم با هم می گیم : مشق و دیکته و موسیقی و بازی و رسیدیم کاردستی و کارتون و اگه شد فوتبال دستی 

برای کار ها زمان تعیین می کنیم البته با دید باز ---

بعضی وقتا خوب گوش میدی و از ساعت هایی هم که تعیین کردیم کار زود تر تمام میشه و به همه چی می رسیم .

اما امان ......... از روز هایی که اصلا یا این کار رو نمی کنیم و یا برنامه می ریزم و تو عمل نمی کنی 

یعنی جون من یکی که به لبم میاد و تو هم دائم مشغولی و تایم آزاد نداری

به خدا شاید این و بگم الان که داری می خونی بخندی ... دیروز 2 صفحه مشق که کلا شامل 12 تا جمله سازی و 10 سوال دسته بندی ریاضی بود رو حدود 3 ساعت طول دادی تا تموم شه 

یعنی می خواستم خودمو خفه کنم 

آخه طول دادنت یه طرف و یک طرف تینم که نانا همش آویزون میشه که بیاد سراغت و باید اونم رو هم سرگرم کنم که باهات کار نداشته باشه 

تازه بعدش هم داستان زیبا دیکته شب که 4 خط دقیقا 40 دقیقه طول کشید 

مگه میشه 

مگه داریم 

نمی دونم باید چی کار کنم ، بعضی وقتا اصلا حرف گوش نمی دی بهت می گم رادی این کارتو بکن تموم شه بعد برو دنبال کارهای دیگت و موقع هر کار حواست فقط به اون کار باشه امااااااااااااااا حواست به همه جا هست به جز کارت ( اینو فقط برای مدرسه نمی گما - موقع موسیقی - موقع شام - موقع کمک به بابا یا حتی کارهایی که خیلی هم دوست داری) 

نمی دونم فقط دنبال راهکارم چون نمی خوام زیاد بهت سخت بگیرم که از مدرسه رفتن زده بشی

دیشب هم همش به بهونه اینکه اگه کار هات رو تموم کنی با هم کاردستی درست می کنیم که خدا رو شکر ان قدر طول دادی که خودم تنهایی برات کاردستی درست کردم

یک هواپیما برای مدرسه 

بازم فقط از خدا می خوام کمکم کمکم کنه 

شاد باش و سلامت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)