رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

اولین چادر سفید دخترم

1398/5/22 23:35
نویسنده : مامان منير
77 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم 

تو آخر مرداد قراره که بریم مشهد و دلم می خواست که برای دختر طلام یه چادر سفید بگیرم.

که این بار که می تونه راه بره با چادر سفید به سر خودش بره 

که این و چند وقت پیش خونه مامان جون اینا مطرح کردم و گفتم مامان پارچه می گیرم براش بدوز ولی این چند وقت ان قدر درگیر بودم که وقت نکردم پارچه بگیرم یه بار هم رفتم از طرحاش خوشم نیومد. 

تا اینکه دیشب برای جشن تولد رادوین که مامان جون اینا اومده بودن مامانی یک هدیه هم به شما داد و چه قدر خنده تو زیبا بود که وقتی کادو رو باز کردم یه چادر گل صورتی بود و اونو انداختم سرت و چه قدر ناز شدی.

و من هم چه خوشحال که دخترم چادر دار شد.

ان شاا.. یه عالمه سفر های زیارتی بری دخترم که بره و بهش خوش بگذره

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 مرداد 98 0:23
ای جوووونم🤩🤩