رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

تولد 6 سالگی پسرم با تم سگ های نگهبان

1398/5/22 22:34
نویسنده : مامان منير
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 

فرشته ناز خونه من 

خیلی خوشحالم که تونستیم تولد 6 سالگیت رو هم به خوبی برات جشن بگیریم و شب شادی برات رقم خورد.

و فدای تو بشم که این بار به خاطر اینکه مامان حسابی دست تنها بود خودت به دادم رسیدی و کمکم کردی . البته بابا با تمام مشغله ای که تو روز عید قربان داشت میومد و سر می زد و تلفنی چیز هایی که کم داشتیم برامون تهیه می کرد و می آورد.

تم تولدت به انتخاب خودت سگ های نگهبان شد و من هم همه چیز و خرید ها رو بر اساس اون برات تهیه کردم و به سفارش خودتون هم مامان براتون کیک درست کرد. 

و چه قدر ذوق داشتی برای این روز که آخ جون امروز تولدمه و قر دادنت برام از همه چی بهتر بود و این که می گفتی آخ جون هدیه می گیریم .

یکی اسباب بازی و یکی لباس و هورا هورا

و چه خوش شب تولدت با حضور مامان بزرگ و بابا بزرگ هات - خاله منا - عمو داود - عمه بهاره  و خانواده هاشون و عمو بابک به خوشی تمام سپری شد.

راستی هدیه امسالت هم یک فوتبال دستی بزرگ که بتونی زمانهای بیشتری بهونه برای بازی با بابا داشته باشی.

دوست دارم 

تنت سلامت 

امیدوارم به بهترین جاها تو زندگیت برسی.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 مرداد 98 0:23
تولدش مبارک ان شاءالله ۱۲۰۰۰ ساله بشه😘😘😘⚘⚘⚘⚘
ممنون میشم به وبلاگم سربزنین ومنودنبال کنین منم شماروکردم🌷🌷🌷
مامان منير
پاسخ
سلام عزیز دلم 
چشم روی چشمم