رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

ثبت نام کتاب کلاس اول و حس یه مادر

1398/5/14 23:51
نویسنده : مامان منير
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه عمر مامان

نمی دونم این حال و هوای منو همه مامانها دارن یا من فقط این جوری هستم .

چند وقته پیگیر ثبت نام کتاب درسیت هستم و سایت بهمون اجازه نمی ده که هنوز فعال نشدید رو تقویمم نوشتم که دو شنبه زنگ بزنم به مدرسه چون گفته بودن از 1 مرداد میشه ثبت نام کرد. 

خلاصه دو شنبه قل از این که زنگ بزنم گفتم بذار یه بار دیگه امتحان کنم 

که چه جالب سایت باز شد 

که وای نمی دونی چه غنجی دلم رفت که بالای سایت نوشته بود 

دانش آموز رادوین جوشقانی 

ای واییییییییی خدا پسرم چه زود بزرگ شد همین دیروز بود انگار نگران این بودم که می خوام برگردم سرکار و بچه 6 ماهه رو باید بزارم برم و حالا تو هفته دیگه باید جشن پایان 6 سالگیشو بگیرم و الان دارم برای مدرسه اش کتاب ثبت نام می کنم و هری ته دلم خالی شد که خدایا به چشم برهم زدنی هم میرسه روزی که کنارش نشسته ام و دارم فرم ثبت نام دانشگاه یا شاید هم فرم سربازی و ..... هزار تا اتفاق پیش رو با هم سپری می کنیم.

خدایا بهم توان بده که تا اون روزها باشم

چون دلم می خواد لحظه لحظه بزرگ شدنشونو از ته دلم حس کنم . 

درسته با این اوضاع روابط اجتماعی می ترسم تا به اون سن ها برسی از من جدا شده باشی و کاملا مستقل رفتار کنی.

ولی من مادرم در هر فاصله ای که ازت باشم مرابت هستم و بارت دعا می کنم و هر آنچه از دستم بر بیاد برات انجام می دم.

دوست دارم پسرم 

نمی خوام بگم دلم نمی خواد ان قدر زود بزرگ بشی ، دلم می خواد بگم امیدوارم خوب بزرگ بشی و تو هر سنی بتونی تمام بهره و تجربه های اون سن رو درک کنی.

قلبم داره در میاد و از بغض اشک تو چشمام حلقه زده 

رادوینم 

گل پسرم 

خیلی مراقب خودت باش

من برای داشتن شما ها با خیلی چیز ها جنگیدم و خیلی از چیزی ها رو از دست دادم که تنها شما ها رو داشته باشم.

دوستون دارم و به داشتنتون افتخار می کنم. مرد کوچک من.

پسندها (1)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
15 مرداد 98 9:08
تبریک میگم براتون به مادر زحمت کش فداکار  خدا شمارو براشون نگهداره موفق باشین