رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

دومین فرشته کوچولوی خونه ما

1398/3/18 23:35
نویسنده : مامان منير
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان 

ناز دار خانم من 

یک سال زمینی شدنت مبارک و من چه خوشحالم که یک سال و یک روز هست که تو رو دارم 

فرشته نازی که گرمی بیشتری به خونه ما بخشید و وجودش دل ما سه نفر رو گرم کرد

رونیای ناز من 

دختر قشنگم. یا به قول رادوینم عشق داداش. 

خیلی دوست دارم 

همیشه از داشتن دختر می ترسیدم به خاطر دل نازکت ، تنت نرمت و هزار تا خوبی دیگههههههههههه که نکنه یهو یکی دلت رو بلرزونه و خدا نکرده اشکی از گوشه چشمت روان شه و من نابود شم 

درسته که من تمام تلاشم رو می کنم که تو هم مثل داداشی کاملا مستقل بار بیایی ولی دل آدم هم خیلی نازکه دیگه 

راستش رو بخوای نمی تونم تمام حسم رو الان بنویسم 

ولی آخر آخرش اینکه من خیلییییییییییییییییییی دوستون دارم 

امیدوارم سال های متمادی بیاد و شما دو تا فرشته های کوچیک من بزرگ شدید ولیییییییییی بگما تو رو جون مامان پر نکشید و برید و من و تنها بذاریداااااااااااااااااا گفته باشم

قربونتون برم دیدن موفقیت های شما هر جا باشید برام ارزش منده 

تلاش کنید تا بهترین برای خودتون باشید.

پسندها (2)

نظرات (2)

千.𝓏千.𝓏
29 خرداد 98 10:22
لطفا مارو هم دنبال کنید .