رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

آغاز سال 1398

1397/12/27 3:30
نویسنده : مامان منير
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدا جونم 

این بار برای شما می نویسم 

شمایی که خیلی دوست دارم 

خدا جون می دونی خیلی سختی کشیدم 

و شاید هم خودم خودم رو دچار سختی ها کردم و باعث شدم روزگار برام سخت بشه 

اما می دونم پس هر سختی خوشی هست و با صبر همه چیزها به حالت اولش بر می گرده 

خدا جونم ازت به خاطر اینکه دو تا از فرشته ها تو زمینی کردی و مهمون آغوش من کردی تا به من بگن مامان ممنونمممممممممم و خیلی دوست دارم 

خدایا به خاطر عشق زندگیم و به خاطر آفتاب و مهتاب عمرم ( بابا و مامان خوبم) ازت سپاسگزارم 

از اینکه باغ میوه دور تا دورم رو از افرادی قرار دادی که میشه بهشون اعتماد کرد خیلی خوشحالم 

خدای خوب من 

می دونم خیلی جا اون چیزی که تو ازم خواستی ... نیستم 

حتی شاید قدر تمام اون چیزایی که بهم دادی و ندونستم 

اما عاشقانه دوست دارم 

خدا جونم 

همیشه ازت یه چیز خواستم 

من و تنها نذار و دستمو ول نکن

خدا من بنده خیلی بیچاره تر از اونم که بی تو بتونم دوام بیارم 

دوست دارم

خدایا خودت مراقب همون باش 

تو این آخر سالی از همه کارهای بد من در گذر و سال خوبی رو برای همون رقم بزن.

خدا جونممممممممممممممممممممی خیلی دوست دارم.

مرسی که هستی.

بوووووووووووووووووس برای خدای مهربونم 

پسندها (1)

نظرات (0)