رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

رادوین، نوازنده کوچیک در جشن نوروز

1397/12/26 13:50
نویسنده : مامان منير
135 بازدید
اشتراک گذاری

ای مامان فدای پسر نازش بشه 

ای قربون اون دستات برم 

ای همه جونم 

امروز رادی کوچولوی من، عزیز دلم تو جشن پایان سال تو پیش دبستانی حسابی خوش درخشید و علاوه برای آهنگ های گروهی که با دوستای خوبش اجرا کرد و رادوین حسابی عالی بود .

برای دوستای خوبش سنتور زد و شروع خوند و حدود 7 دقیقه برنامه اجرا کرد.

پسر نازم 

مایه افتخارم 

خیلی دوست دارم 

همه از دید رادی ناز من حسابی هیجان زده شده بودن و خیلی ها می گفتن رادی در آینده یک موزیسین عالی میشه، آخه به تیپشم میاد 

همه جونم 

این آخرین جشن سال نو تو در مهد کودک بود.

همیشه موفق باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)