رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

آغاز چهار دست و پا راه رفتن نانا خانم

1397/11/29 21:10
نویسنده : مامان منير
110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته های ناز خونه ما 

یه خبر بدم که نانا خانم بالاخره یاد گرفت چهار دست و پا چند تایی بره 

قربون دخترم برم که مراحل تکامل رشد رو خط به خط داره پیش میره ، البته زیاد سینه خیز نرفتی ولی قربون عقب عقب رفتن تو چهار دست و پاتم که با عشق می آیی به سمت چیزی بری ولی به جای جلو می رفتی عقب آخ که بمیرم که چه حرصی می خوردی.

فدای رادوینم بشوم که تو این مواقع با قربون صدقه می آید بغلت می کنه و میگه ماه خانومم گیر کرده ، چی می خوای عزیز دلم بهت بدم.

یعنی من عاشق قربون صدقه رفتنای رادوین برای رونیا خانمم هستما.

بعد هم که حالت یک طرفه می رفتی یعنی پای راست تو همون حالت چهار دست و پا ولی پای چپ را صاف می آوردی بالا و بلند می کردی و می کشیدی و خودت به مقصد می رسوندی.

ولی الان دو شبه دیگه چهار دست و پای درست رو می تونی بری ، البته هنوز سرعتت زیاد نشده و گاها گیر می کنی البته آغاز خوبیه.

از کارهای دیگه انجام میدی اینکه خودت پستونک رو بر می داری می زاری دهنت. شیشه رو خودت می گیری و تا بهت میدیم پستونک رو می ندازی بیرون می خوری.

آخ آخ اینو بگم که دلت می خواد بایستی از هر جا باشه می گیری می خوای بلند شی و جدید وسط اتاق می خوای خودت رو بلند کنی و تا روی زانو می آیی و چون جایی نیست دستت رو بگیری می افتی .

ماما و عم هم کلاماتی هستن که می گی البته هر صدایی از خودت در بیاری رادوین یه صداش روش می زاره و اونو معنی می کنه که آبجی فلان گفت.

و هم چنان منتظره که تو کی کلمه داداش رو یاد می گیری .

خدا شما دو تا رو برای من و بابارضا حفظ کنه .

دوستون دارم 

فداتون بشم 

همیشه موفق باشید.

بوسیدن و بغل کردن شما بهترین لذت زندگی منه یادتون باشه اینو از من دریغ نکنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)