رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

رادوین و کلاس موسیقی

1397/11/1 23:55
نویسنده : مامان منير
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر نازم 

این و برات می نویسم چون واقعا در حال حاضر سردرگم هستم

نمی دونم باید چی کار کنم و شاید بهتر بگم نمی دونم کاری که می کنم درسته و برات خوبه یا نه 

چون برخورد با این موضوع کاملا من و سر در گم می کنه.

قضیه از این قراره - رفتن به کلاس موسیقی

روزایی که خسته ای و قبلش خوب استراحت نکردی 

وقتی می خوای بری کلاس غر می زنی و می گی که دیگه نمی خوای کلاس بری- نمی خوای تمرین کنی و من اصلا دوست ندارم.

تو همین حال وقتی میری سر کلاس اونجا قشنگ حرف گوش میدی و می خونی و ساز می زنی بعد کلاس کاملا خوبی.

بعضی روزا هم که کاملا سرحال تمرین می کنی ، شعر ها رو حفظ می کنی ، حتی موقع بازی با اسباب بازی ها می بینم که داری شعر هاتو دوره می کنی یا ریتم 1 و 2 و 3 و 4 و که موقع ساز زدن می گی و می خونی و خیلی علاقه داری

 

سر همین واقعا سر دوراهی هستم. می ترسم این همه هزینه می کنم هم مالی و هم وقتی آخر به دردت نخوره و همه سرمایه گذاریم اشتباه باشه 

از طرفی هم آموزش ساز خیلی تو آینده می تونه برات خوب باشه.

نمی دونم مادر 

با کارهات منو واقعا سر در گم گذاشتی

ولی فعلا که با هزار راهکار و سازش دارم راضیت می کنم و نمی زارم علاقه ات کم بشه و داری ادامه می دی.

امیدوارم موفق بشی و یه روز بیام بگم که خوش حام که کم نیاوردم و پشتت ایستادم و تو هم راضی باشی از کارم

دوست دارم پسر نازم

عاشق برق چشات مامان

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانمامان
8 بهمن 97 8:46
عاقبت بخیر باشی