رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

رویش اولین مروارید سفید برای فرشته کوچولوی خونه ما

1397/11/1 23:44
نویسنده : مامان منير
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزای دل من 

خانم طلا، پسر بلا

یه خبر مهم و خوب 

هورااااااااااااااااا

اولین مروارید سفید  تو لثه های صورتی دخترک نازه ما خودش نشون داد.

رونیا خانم 

عروسک خونه 

عشق داداش

مبارک باشه مادر 

الهی چیزای خوب باهاش بخوری 

و دندون تازه و فکر مامان برای درست کردن آش دندونی برای دخترش

وای که چی حالی میده 

تمام خاطرات دندونی رادوین جون برام زنده شد.

خدای من چه قدر زود می گذره، البته یادمه رادی تو 11 ماهگی اولین دندونش در اومد ولی رونیا جونی تو 8 ماه اولین مرواریدشو گرفت.

البته فعلا که اصلا آبریزش دهان، اسهال و تب نداری، فقط چند شبه که بی قراری.

نمی دونی چه قدر لحظه جالبی بود. رادی دستاشو شست و مالید به لثه ات و با هیجان گفت مامان تیزه یعنی همه چی دیگه بهش بدیم بخوره و منو بگی حسابی مردم از خنده که با یه تک دندون همه چی بهت میشه داد.😁

عزیزم بازم بهت تبریک می گم.

دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)