رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

حس خوب شنیدن مامان از فرشته کوچکم

1397/10/24 23:33
نویسنده : مامان منير
135 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من شکرت 

نمی دونید الان چه حسی دارم 

حس مادری بهترین حس دنیاست

اینکه مامان صدات کنن یه افتخاره 

و خدایا برای این افتخار مجددی که بهم اعطلا کردی ازت خیلی ممنون

رونیا من - عاشقانه قلب کوچکم الان دو روزه که کلمه ماما رو یاد گرفتی و هر وقت منو می بینی و می خوای بیایی بغلم دستا تو باز می کنی و میگی ماما

به خدا که این زیباترین آهنگ دلنشین زندگی منه 

تا اونجا که یادمه همه بچه ها اول می گن بابا ولی فرشته کوچولوی من به لطف داداش رادوینش اول ماما رو یاد گرفت 

البته اینم رو هم بگم که داداشی داره لحظه شماری می کنه رونیا کوچولو بهش بگه دادا و من بهش گفتم به رونیا یاد بدی.

فرشته کوچولوی من - درسته شبا تا ساعت 2 بیداری و نمی زاری من بنده خدا بخوابم که 6 صبح می خوام بیدار شم و شبا تمام تلاش بابارضا رو بی نتیجه می زاری و همش دنبال من می گردی تا پیشم باشی.

ولی برام عزیزی و عاشقانه دوست دارم و یه جوری از این شبای مادر و دختریمون لذت می برم و با خیال راحت تو رو تو بغلم می چسبونم و یه عالمه بوست می کنم.

فرشته کوچولوی من - رونیای نازم 

نازدونه قلبم- رادوین جونم 

اندازه تمام دنیا دوستون دارم و امیدوارم بتونم براتون بهترین مامان دنیا باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)