رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

روز شمار

1392/4/25 13:16
نویسنده : مامان منير
231 بازدید
اشتراک گذاری
گل پسر من

عشق دل من

جيگر طلاي من

من عاشقتم نفسي

پسرم ديروز براي بابا يه روز شمار درست كردم و زدم رو در يخچال

واي نمي دوني از ديدنش چه قدر ذوق كرد.

 

همه منتظرت هستيم كه بيايي

اين سري كه رفتم دكتر حساب كرد و گفت ۲۲ مرداد تو دنيا مي آيي و من ديگه تابي تا اون روز ندارم

يه چيز ديگه اين بار به خانم دكتر گفتم مي شه صداي قلب تو ضبط كنم ، اونم اجازه داد

واي نمي دوني شنيدنش چه حالي بهم ميده

انگار زيباترين ملودي دنيا را دارم گوش ميدم و تو بد ترين شرايط حالمو خوب ميكنه

 

راستي ديشب خونه مامانم اينا بوديم

دوباره وقتي حرف اسمت شد من خنديدم و هيچي نگفتم ، ولي دلم نيومد كه ديگه نگم

بالاخره گفتم كه قراره تو گل پسرمو بذارم رادوين : جوانمرد كوچك من

 

پسرم مراقب خودت باش و بدون كه خيلي دوست دارم و براي ديدنت و بوييدنت لحظه شماري مي كنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)