رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

سونوي آخر

1392/5/2 13:13
نویسنده : مامان منير
122 بازدید
اشتراک گذاری
يكي يك دونه دارم

گل ، گل خونه دارم

صفاي خونه دارم

يه پسر ناز دونه دارم

 

سلام جيگر من

خوبي گل پسرم ؟

مي خوام اتفاقات ديروز برات تعريف كنم ،

صبح ساعت ۷ و ربع كه از خواب بلند شدم ، مثل شباي قبلي اصلا خوب نخوابيده بودم و حسابي كلافه بودم و بايد ساعت ۸ سر كار مي بودم

خلاصه با تند تند حاضر شدم و به بابا رضا هم ياد آوري كردم كه بايد بره امروز برامون وقت سونو بگيره

نمي دونم چه جوري ولي راس ۸ سركار بودم ، امروز تو كل راه و تو اداره همش به تو فكر مي كردم ،اينكه ظهر قرار بياييم و تو رو ببينيم .

بابايي ساعت ۱۲ زنگ زد و گفت كه براي ساعت ۲ وقت گرفته و قرار شد من برم دم مغازه دنبالش و از اونجا با هم بريم.

وقتي رسيدم دم و مغازه تازه فهميدم كه خودشون با هم هماهنگ كردن و قرار خاله منا هم با ما بياد.

خلاصه ساعت ۲ و ۱۰ دقيقه رسيديم.

از شانس ما هم دو تا مريض اورژانسي آوردن و هم دكتر مي خواست ناهار بخوره ، يه نيم ساعتي نشستيم ديدم نه انگار نمي خواد نوبت ما بشه ، من هم كه از صبح چيز درست و حسابي نخورده بودو و از وقت ناهار هم حسابي گذشته بود شروع كردم به غر زدن كه من گشنمه

خخخخخخخخ  و دلم پيتزا مي خواد .

خلاصه بابارضا كه يه سري خريد كرده بود ، رفت چند تا ديگه از وسايل پيتزا را هم خريد و ما هم كه ديدم حالا حالا نوبتمون نميشه ، پاشديم اومديم خونه

تو را ه هم بقيه وسايل لازم رو خريديم و آخخخخخخخخخخ جون

همه تند تند با هم پيتزا درست كرديم .

كه خيلي هم خوش مزه شد .

و واسه ساعت ۴ رفتيم دوباره براي سونو

دوباره تا حدود ۵ و نيم معطل شديم ولي مي ارزيد به آني ديدن تو نازدونه من

خدا را شكر همه چي خوب بود

اونجا خاله و بابا رضا با هم هي مي خنديدن و مي گفتن كه شبيه كي هستي و منم به خنده مي انداختن

خلاصه پسر نازم الان حدود ۲۷۰۰ گرم شدي ولي بايد بازم تپل شي

وقتي اومديم بيرون خاله من ازمون تشكر مي كرد ‌، چنان هيجاني تو چشماش بود كه نگو و نپرس

خيلي از ديدنت خوشحال شده بود و تا شب هي تعريف مي كرد.

پسر نازم خيلي مراقب خودت باش

همه چشم انتظارت هستيم .

دوست دارم گلم ، يه دونه قلب مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)