رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

تولد چهار سالگي پسرم در باغ گلستان

1396/5/22 22:26
نویسنده : مامان منير
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه من

نمي دونم چه قدر خوشحالم كه تو رو دارم 

و از خدا ممنونم به خاطر هديه زيبايي چون تو 

پس از برنامه ريزي ها و كلنجارهاي ذهني كه براي تولدت چه كار كنيم 

آخر تصميم نهايي رو با بابارضا گرفتيم و جشت تولد رو تو سفره خونه سنتي باغ گلستان برگزار كرديم.

خدا را شكر همه چي به خوبي گذشت و خيلي خوب برگزار شد.

و از همه بهتر اين بود كه عزيز جون بابارضا و خاله ثريا هم تونستن توجشن تولد تو باشن و الته خاله آذر هم آنلاين تولد رو مي ديد.

تم تولد رو هم امسال حمل و نقل انتخاب كردم و كيك تولد رو هم مثل سال قبل خودم درست كردم و با توجه به تم تولد برات شكل يك جاده تزيين كردم كه كوه و ماشين داشت و تو هم خيلي ازش خوشت اومد.

خلاصه تولد با اون همه هيجان و اضطراب هاي برگزاريش تمام شد و شب ديدن لب خندان تو كه خوشحال از اين بودي كه با يك ماشين پر از كادو تولد كه بيشتر هم ماشين بود داشتيم بر مي گشتيم خونه ،‌خستگي رو از من و بابا رضا گرفت.

 

عزيز دلم 

دلمون مي خواد هميشه سلامت و شاد باشي و بتونيم بهترين چيز ها رو برات فراهم كنيم.

دوست دارم همه جونم 

مراقب خودت خيلي باش.

پسندها (1)

نظرات (2)

حبیبه
3 آبان 96 11:54
سلام منیر جان تبریک فراوان عزیزم ایشالله همیشه کنار هم شاد و خوشبخت باشین
میترا مامان متین
6 آبان 96 13:10
سلام منیر جونم . خوبی؟ رادوین گلم خوبه؟ خبری ازت نیست ..دلمون برات تنگ شده . بیا یه کم از خودت بگو . تولد رادوین عسلی هم مبارک باشه .دوست داشتی تو گروه تلگرام بیای خبر بده ادت کنم .