رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

خدا من چه زود رسيديم به تولد 4 سالگي

1396/5/18 15:14
نویسنده : مامان منير
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

همه جونم 

چشم به همي زدم و البته عمري سپري كردم و رسيديم به تولد 4 سالگي

باورم نميشه كه 4 ساله مامانم 

و اين افتخار و دارم كه بعضا تنها آغوش گرم براي پناه تو هستم كه از تمام درد ها و خستگي ها و ناملايمتي ها به من پناه مي آوري

رادوينم 

تكه جونم 

سالي كه گذشت پر از دغدغه و سختي و گاه هم شادي برايمان بود 

تو چه قدر بزرگ تر شدي و چه قدر ديد و حرفات نسبت به سالهاي قبل تغيير كرد 

ان قدر دوست دارم كه دلم مي خواد فقط از عشقم به تو بگم 

از وقتي كه خسته ميام مي رسيم خونه و تو مي پري تو بغلم و واي چه حالي ميده كه لوپ كوچيكتو بوس مي كنم و دلم مي خواد گازت بزنم  و تو هم از دستم فرار مي كني 

جونم 

قلبم 

خيلي دوست داشتني هستي 

حتي گاهي كه ان قدر لجم و در مياري كه دلم ميخواد يا تو يا خودمو خفه كنم ، اما باز از ته دلم عاشقتم 

نمي دوني چه دلهره براي روز تولدت دارم 

با توجه به مشغله زياد كاري بابا و اينكه اين چند وقت دير مياد خونه و باز هم درد كمر من باعث شده كه تمام برنامه هام روي هوا باشه .

خيلي اضطراب دارم .

خدا كنه همه چيز خوب پيش بره .

فداي تو بشم 

پيشاپيش تولدت مبارك

پسندها (1)

نظرات (1)

حبیبه
16 شهریور 96 12:14
تولدت مبارک رادوین جان