رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

پسرم يك ماه ديگه هم تموم شد و 39 ماهگيت و به پايان رسوندي

1395/8/22 15:07
نویسنده : مامان منير
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه من 

سلام عشق مامان

يه ماه ديگه گذشت 

پسرم بزرگ تر شد و جاش تو دل من و بابا بيشتر از قبل باز شد.

عاشقتم كه جديدا ميايي و قربون صدقه من ميري

مي دويي مي آي بغلم مي كني ميگي مامان جونم دوست دارم - مامان جونمي عاشقتم - من عسل مامانم 

يعني عاشقتم 

با تمام شيطنت هات 

با تمام زبون بازي هات 

با تمام حرص هايي كه بهم ميدي

و با تمام غرهايي كه سرت مي زنم 

عزيز دلم خيلي دوست دارم 

خوشحالم كه خدا رو تو بهم داد.

رادوينم راستي جديدا چيزي هاي جديد هم از كلاس زبان ياد گرفتي كه جواب ما رو انگليسي مي دي كه قربون برم و مي خوام گازت بگيرم

 

خدايا 

مي دونم كه همه جا صدامو خوب مي شنوي و همه پشت پشت مني و هوا و داري 

ازت مي خوام مراقب ميوه عشق من باش

كه جون من و بابا به جونش وصله 

الهههههههههههههههههههههههي امين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)