رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

پروژه دنبال خونه گشتن

1395/8/22 15:07
نویسنده : مامان منير
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جون من 

پيرو فروختن خونه  اين آخر هفته كل برنامه من و بابا رضا شد موتور سواري و دنبال خونه گشتن 

يعني اين جوري برات بگم تو اين دو روز كل محله رو دور زديم و به جايي رسيديم كه وقتي تو بنگاه مي رفتيم و بهمون ملك معرفي مي كرد خودمون آدرس مي داديم و مي گفتيم كه ديدم.

خلاصه ديشب آخر شب از بين خونه هايي كه ديديم يه خونه رو پسنديدم و قرار شد اگه خدا بخواد امشب براي قولنامه خونه بريم .

قربونت برم اين دو روز همش خونه ماماني بودي و دلم برات حسابي تنگ شده بود و چون نتونستم برات وقت بذارم.

فدات شم كه مي گفتي مي خواهيم خونه بزرگ بخريم 

تو پاركينگش حياط داشته باشه ، داداشي بياد خونه ما با هم بريم بازي كنيم .

بعد بابايي سيد بهت گفت منم مي خوام بيام خونه شما پيش تو بمونم . قربونت برم جواب دادي كه بيا بابايي ولي بايد تختت رو هم بياري.

قربونت برم 

امشب بريم بنگاه ببينيم چي پيش مياد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)