رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

خونه جديد مبارك

1395/8/23 23:20
نویسنده : مامان منير
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام 

عزيز دلم مامان 

خونه جديد مبارك 

بالاخره بعد گشت و گذار هاي كه كرديم بالاخره خونه مورد نظرمون رو پيدا كرديم كه شرايطش با اوضاع ما مي خورد و شنبه عصر براي قولنامه رفتيم . كه بابا غلام هم لطف كرد و همراه ما اومد و همون جا هم بوديم كه ماماني فريده هم به ما پيوست.

البته كه شما تو بنگاه حسابي آتيش سوزوندي و من مجبور شدم چند بار شما رو بيرون ببرم و آخر به آبنبات چوبي و چيپس و ... اينا سرت رو گرم كردم تا كار بابا رضا تموم بشه.

خونه جديد تو همون كوچه خونه ماماني فريده ايناست ولي اونا خونه شونو براي فروش گذاشتن .

ديشب بهشون گفتم بايد دوباره حتما تو همين كوچه خونه بخريد كه نزديك هم باشيم.

بعد به اتفاق هم رفتيم خونه رو دوباره ديدم.

گلم پسرم تو كه از خونه خيلي خوشت اومده و به خصوص وقتي حياطشو ديدي و تندتند مي گفتي آخ جون ميام بازي مي كنم.

اميدوارم تو خونه جديد در كنار تو و بابا رضا زندگي خوب و خوشي رو با هم آغاز كنيم.

دوستون دارم 

تمام تلاشم رو مي كنم تا زندگي خوبي در كنار شما ها با هم بسازيم.

بوووووووووووووووووووووووس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)