رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

همه برا من مادر شدن

1395/7/17 17:02
نویسنده : مامان منير
160 بازدید
اشتراک گذاری

نمي دونم 

از چي بگم 

از كجا شروع كنم 

فقط دلم مي خواد اين و داد بزنم 

آي آدما 

آي اونايي كه فقط بلديد نظر بديد و يه حرفي زده باشيد 

براي يه بچه هيچ كس و هيچ كس دل نگرون تر از مادرش نيست 

ولي يادتون باشه 

اون مادر هم آدمه 

نه از سنگ خاراست كه هرچي سختي بكشه آب نشه و دمش در نياد 

وقتي يه مارد ساكته 

وقتي همه حرفايي كه بهش مي زنيد و تحمل مي كنه به خاطر عشقشه 

چون مي دونه تو زندگي براش از همه چي مهم تر بچه شه 

تو رو خدا 

اين و بايد ياد بگيرم 

مادر ها خودشون هزار تا نگراني براي بچه ها شون دارن و اصلا نياز نيست شما ها به دل نگروني هاي اونا چيزي اضافه كنيد 

من يه مادرم 

چيزي كه براي داشتن بچه ام تحمل كردم از همه چيزايي كه شما فكر مي كنيد سخت تر بود 

پس بدونيد دلم نمي خواد خار به گوشه پاش بره 

دلش لحظه اي بلرزه 

ولي جبر زبونه هم گاهي كمي اوضاع رو سخت مي كنه 

ولي مادر هميشه مادره 

دل مامانو نشكنيد 

مامان ها هميشه براي همه مامان هستن .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)