رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

خدايا شكرت پسرم 38 ماهش رو هم تموم كرد.

1395/7/21 23:05
نویسنده : مامان منير
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه مامان

عزيزدلم 

خيلي دوست دارم 

فداي اون خنده هاي شيطونت بشم 

قربون اون مامان جونم گفتنات بشم 

نمي دوني كه مامان چه قدر دوست داره 

بگم چشم بهم گذاشتم و پسرم 38 ماهه شدي كه كمي اغراق كردم 

ولي واقعا خيلي زود گذشت 

خوشحالم كه گل پسرم بزرگ شده و براي خيلي كارها ديگه به من احتياج نداري و خودت تلاش مي كني ،‌خودت خواسته هات رو ميگي ، راجع به اونا توضيح ميدي و عاشق دلايلي هستم كه براي بعضي چيزا مياري تا ما رو توجيح كني 

و از طرفي دلم براي كودكيت تنگ ميشه 

رادوينم 

نو گل من 

همه عشق زندگيم

خيلي دوست دارم 

همه تلاشم اينه كه بتونم برات بهترين باشم  ولي مي دونم به عنوان يه مامان 

هميشه كامل و تمام وقت نمي تونم پيشت باشم 

رادوين 

گل پسرم 

منو به خاطر تمام سختگيريهايي كه بهت مي كنم ببخش چون دلم مي خواد يه مرد كامل بشي.

خيلي دوست دارم مي بينم در حين اينكه كودكي مي كني و شادي ولي اصول رو رعايت مي كني

البته كه بعضي وقتا اون ور اصول رو هم در مياري و تو اوج شيطنت غرق مي شي 

مامان عاشقت ميشه 

پسرم من و بابا رضا برات هميشه بهترين رو مي خواهيم 

مراقب خودت باش 

شاد باش و سلامت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)