رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

دوست ندارم

1394/9/8 23:54
نویسنده : مامان منير
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم 

واژه جديدي كه به تازگي ياد گرفتي و هم چين با جديت هم ازش استفاده مي كني كه مي خوام گازت بگيرم و بخورمت 

دوست ندارم

 

كه البته وقتي مي گي بابا رضا ميگه بچه توئه ديگه مثل خودت مي مونه خندونک. ( اشاره به تخسي كه هرچي بخواي بايد همون بشه و شرايط بر وفق مراد بشه )خجالت

قربون قدت برم مامان همه جوره دوست دارهمحبت

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

محبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرزانه
9 آذر 94 16:48
سلام مامان مهربون خیلی کوچولوتون ماهه خدا برات حفظش کنه عزیزم به منم سربزن کلی ایده خوشگل برای تولد و دندونی دارم از کوچولوتون تو خونه عکس بگیرین براتون اتلیه ای میکنم میتونم از عکسای نازش براتون کلیپ درست کنم لطفا به وبلاگم سربزن نظر یادت نره منتظرتم عزیزم 09187059389 ارتباط با پیامک یا تلگرام