رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

سخت ترين كار - انتخاب اسم

1392/1/21 10:43
نویسنده : مامان منير
101 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به تمام هستي من

به تمام جون و وجودم

نيني قشنگم ، پسر نازم

باورت نميشه ، شايد خودم هم باورم نمي شد

انتخاب اسم برات، اين همه براي من و بابا رضا سخت باشه

قبلا كه اصلا داشتن بچه يه حرف بود مي گفتيم اگه دختر بود اسمش اين ، اگه پسر بود اسمش اون

ولي حالا كه خدا تو گل پسر و بهمون داده

دلمون مي خواد بهترين اسم و برات انتخاب كنيم .

نظرمون بيشتر رو انتخاب يك اسم اصيل ايراني (البته بابايي مي گه اسمي باشه كه راحت هم بيان بشه )

خلاصه برات بگم

تا الان چند تا كتاب فرهنگ اسم ، كل سايت ثبت و احوال ، تو اينترنت با عناوين مختلف اسم جستجو كردم .

هر بار يه اسم و انتخاب مي كنيم و بعد اسم ديگه اي

هنوز نتونستيم اسمي و برات قطعي كنيم.

اميدوارم بتوانيم يه اسم خوب برات انتخاب كنيم تا تو هم از اسمت راضي باشي و خوشت بياد.

 

براي اينكه تو در آغوشمم بيايي روز كه نه، لحظه شماري مي كنم.

الان ۲۰ هفته و ۴ روزه كه با هميم و حداكثر ۱۳۶ روز ديگه مونده .

من و بابايي حسابي منتظرتيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)