رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

رادوين در محرم

1394/7/27 23:20
نویسنده : مامان منير
218 بازدید
اشتراک گذاری

باز بوي محرم اومد 

بوي لباس مشكي 

بوي اسپند و صداي تبل 

صداي نوحه ها و زنجيز زني ها و صداي سينه زدن هاي عاشقان امام حسين 

نمي تونم از اين حس و حال چه جوري برات بگم 

براي ارادتم به آقا امام حسين (ع) و خاندانشه 

دلم مي خواد تو رو امام حسيني بار بيار و تو محرم امام براش نوكري كني

همون عشقي كه من به آقا دارم تو وجود تو هم شعله بگيره 

امسال سومين محرمي كه پسرم پيش رو داره 

دو سال گذشته به نيت سلامتيت تنت لباس علي اصغر كردم 

ولي ديگه امسال پسرم بزرگه شده و برات ديگه لباس مشكي گرفتم ، شلوار مشكي هم كه داشتي ، جوراب مشكي هم گرفتم كه پسرم ياد بگيره تو دهه محرم بايد مشكي تنش كنه و براي آقا عزا دار باشي

تو سفر يا هر جا همه شيطنت ها و كارهاتو مي ديدن مي گفتن اين به درد اين مي خوره بره با بابايش مسجد و بعد چايي اون اين مورچه قند به همه بده .

و حالا وقتش شده بود عصري ماماني لطف كرد اومد دنبالت و تو رو با خودش برد مسجد پيش بابايي محفل قرآني ، تا من به كارهام برسم و خونه رو كه بمب توش تركيده بود جمع جور كنم و بعد بيام هيات 

و اين هم پسرم 

تو راه پله تو در حال خداحافظي با مامان

اين هم پسر با علم امام حسين تو مسجد سيد الشهدا 

اين هم آقا رادوين من بغل آقاي فلسفي استاد قرآن مسجد 

اين هم گل پسرم در حال دادن قند به آقاياني كه در محفل قراني شركن كردن

اين هم جيگر كوشه مامان 

گلم پسرم

همه جونم 

يادت باشه تو اين دنيا و اون دنيا هيچ چيز جز نوكري آقا امام حسين (ع) براي ما نمي مونه 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

maman radin
28 مهر 94 14:34
ای جان چه گل پسری به وبلاگ رادین جون هم سر بزنید
مامان زهره
28 مهر 94 22:50
ای دون رادوین جون چه ماه شدی با این لباسها عزاداریت قبول چه پسر نازی هستی امیدوارم در پناه امام حسین همیشه تنت سالم ودلت شاد باشه چه خادم نازی دوستت دارم رادوین جونم عاشقتم