رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

پسرم دو سال و دو ماهه شد

1394/7/21 13:09
نویسنده : مامان منير
190 بازدید
اشتراک گذاری

اي جون مامانبوس

سلام 

مامان فدات شه هر روز داري بانمك تر از روز بعد ميشي

و با افزايش دامنه كلماتت حسابي با لحن كودكانه ات براي من و بابارضا دلبري مي كني

عاشقتم وقتي مي خواي من و صدا كني مي گي ماماننننننننننننن ، مامان جونممممممممم

 

كه من دستم به هر كاري مشغول باشه بي خيال مي شم مي آيم سراغ تو 

 

گل پسرم عاشقانه دوست دارم 

نمي دوني بوسيدن و بويدن تو چه حس خوبي بهم ميده 

بعضي وقتا واقعا دلم ميخواد بخورمت ان قدر دوست داشتني هستي

 

محبتپسرم 26 ماهگيت مبارك محبت

 

امشب قراره با ماماني فريده و بابايي غلام به سمت مشهد راه بايفتيم اين براي سومين باره كه پسرم داري ميري پابوس امام رضا (ع).

عاشقتم كه وقتي تو تلويزيون گنبد آقا رو مي بيني ميگي بابا بريم ميشد (مشهد) 

گلم 

عشقم 

همه جون مامان 

فقط يك چيز ازت مي خوام مراقب خودت باش

چون جون مامان و بابا به جون تو بنده 

دوسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم 

پسندها (1)

نظرات (0)