رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

اولين عروسي

1391/12/13 12:17
نویسنده : مامان منير
592 بازدید
اشتراک گذاری
سلام نازدونه من

خوبي ، مامان فدات شه ؟

ديشب اولين عروسي رو با هم رفتيم ، عروسي عمو مهدي بود (پسر منصوره دايي عباس)

خيلي خوش گذشت

باورت ميشه اولين عروسي بود كه من كلا نشستم سر جام و اصلا بلند نشدم برم برقصم كه مبادا اتفاقي برات بيافته .

مامان بزرگتم اونجا به همه فاميل بابايي گفت كه تو داري به خانواده ما اضافه ميشي و همه عمه هاي بابا رضا حسابي ذوق كردن . منم

نه اينكه ما واسشون خيلي عزيزيم.

امروز هم زن عمو مينا زنگ زد و حسابي جوياي حالت شد و قربون صدقه ات رفت ، حال نيني اونا هم خوبه .

فردا بايد برم آ.غربالگري بدم .

راستي امروز توي يه سايت يه سري سوال جواب مي دادي و بعد مي گفت نيني دخمله يا پسمل ، من هم همه رو جواب دادم

گفت احتمالا نيني شما پسره

مامان جون اينا برام مهم نيست ، مهم اينكه تو سالم باشي عزيزم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)