رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

خبر خوش

1391/12/5 13:45
نویسنده : مامان منير
264 بازدید
اشتراک گذاری
سلام نيني جونم

خوبي نازدونه من

يه خبر خوش برات دارم

امروز زن عمو مينا بهم زنگ زد و بعد اينكه حال من و تو پرسيد بهم گفت كه اونا هم دارن نيني دار ميشن

فكر كنم سه ماه بعد تولد تو نيني اونا هم دنيا بياد

الان ما هفته ۱۴ رو امروز تموم مي كنيم و فردا وارد هفته ۱۵ ميشيم ، زن عمو ۳ هفته اش بود.

من كه از ته دل براشون خيلي خوشحال شدم

حالا فقط مونده عمه بهناز ، اونم بايد اغفالش كنيم تا اوضاع و احوالش خوبه بره دنبال نيني دار شدن

فقط دارم به اون روز فكر مي كنم كه سه تا نيني كوچولو و امير رضا هم كه سردسته

بيچاره بابابزرگت اعصابش چي مي خواد بكشه

گلم مراقب خودت باش

دوست داريم يه عالمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)