رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

انتظار براي تعيين جنسيت

1391/11/28 14:15
نویسنده : مامان منير
150 بازدید
اشتراک گذاری
نيني گلم

راستي اين سري كه رفتم دكتر براي۱۴ آز غربالگري و براي  ۱۹ اسفند برام سونو نوشت

هورا سونو تشخيص جنسيت

هر چي به بابا رضات مي گم دوست داري نيني دختر باشه يا پسر هيچي نمي گه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هميشه ميگه فقط سالم باشه

مي گم باشه سالم باشه و چي باشه ؟؟؟؟؟؟

اما بالاخره يه جور از زيرش در ميره و جواب نمي ده ،

بعد با شيطنت مي گه هر چي باشه فقط شبيه تو باشه

نيني اگه مي دونستي من چه قدر بابارضاتو دوست دارم ، بدون اون هيچ لحظه شاد و غمگين و نمي تونم تنهايي تحمل كنم .

اون عاشق ماست .

به خاطر فداكاري و زحمت هايي كه برامون ميكشه بهش افتخار مي كنم .

باباييت بهترين شوشو دنياست و مي دونم بهترين باباي دنيا هم ميشه .

خدا برامون حفظش كنه الهههههههههههههههههههههههههههههههههي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)