رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

خبر تو راه بودن پنجمين نوه خانواده جوشقاني

1394/4/14 8:52
نویسنده : مامان منير
209 بازدید
اشتراک گذاری

واي پسر نازم

يه چيز بگم برات جالب و باور نكردني هیپنوتیزم

توي اون همه هياهوي مهموني و تو اوج كار هام كه داشتم مي كردم 

شنيديم كه دارن ميگن عمه بهناز بارداره چشمک

من و بگو فكر كردم دارن شوخي مي كن باهاش و زياد جدي نگرفتم 

سر يخچال بودم كه عمه بهاره اومد و تندي گفت فهميدي بهناز بارداره 

من هم با لحن شوخي گفتم آره

و اون هم رفت 

و من به خيال خودم هنوز اين موضوع رو شوخي فرض مي كردم تا اونجا كه ديدم نه بحث كاملا جدي و عمه بهناز جونت دوباره قرار يك نيني كوچولو براي ما بياره و الان سه ماه بارداره خندونک

كه خداييش رو بگم هم خوشحال شدم و هم كمي ناراحت ، ناراحت هم از اون لحاظ كه علي كوچولوي ما هنوز خيلي كوچيكه و به عمه هم خيلي وابسته است و از طرفي هم عمه تو بارداري اولش ديابت بارداري داشت و خيلي اذيت شد و حتي چند شب هم بيمارستان موند كه اميدوارم اين بار بارداري خيلي بهتري داشته باشه 

خوب پسرم تبريك و صد تبريك كه داري دوباره پسر دايي ميشي محبت

البته هنوز معلوم نيست كه اين فرشته كوچولو دخمله يا پسمله 

هرچي باشه سالم باشه و خدا براي عمه بهناز حفظش كنه متنظر

الههههههههههههههههيييييييييييييي امين 

پسندها (1)

نظرات (0)