رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

رادوين و نوشاد در پارك چيتگر تهران

1394/3/12 10:12
نویسنده : مامان منير
93 بازدید
اشتراک گذاری

 

شنبه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۴ 9:58 

واي كه چه قدر با شما دو تا مورچه پارك رفتن هيجان انگيزه خندونک

البته اين و بگم كه جوني از ما گرفتيد و خودتون اما خسته نشديدخسته

دو تايي هي با هم راه مي رفتيد و بازي مي كرديد

ماشين هاي هم ديگه رو سوار مي شديد

و ما هم همه حواسم به شما بود و نكات رو بهتون تذكر مي داديم كككككككككككككههههههههههه البته شما هم اصلا توجهي نمي كرديد.قه قهه

اين جملات رو مي نويسم چون ديروز به عمو داوود گفتم اين و مي نويسم و حسابي خنديديم 

...

از دست شيطنت هاتون حسابي خسته شده بوديم و ديگه من به بابارضا و زن عمو به عمو داوود مي گفت كه بچه ها دارن اين كارو مي كنن و هوا رو داشته باش و بالعكس

 

يك بار كه نوشادي داشت پا برهنه مي رفت زن عمو مينا گفت نوشاد رفت ، بدون جوراب رفت 

عمو  داوود هم برگشت گفت حكايت شده آن مرد آمد آن مرد با اسب آمد ،حالا نوشاد رفت ، نوشاد بدون جوراب رفت 

اينو گفت و حسابي همه خنديديم  چون اين جمله ها مال كتاب اول دبستان ما بود Description: http://www.blogfa.com/images/smileys/14.gif

....

پسرم اين بار بهتر از دفعه قبل از سرسره بالا مي رفت و از اون بالا پيچ مي خورد مي يومد پايين و دنبال بچه ها مي دويد 

هر بار داري كار هاي بيشتري ياد مي گيري و من بهت افتخار مي كنم تشویق

خيلي دوست دارم 

يك چيز ديروز هم خيلي برام لذت بخش بود اين بود كه دست تو و نوشادي و گرفتم و با هم يك مسير و قدم زديم 

نمي دوني چه لذتي داره كه يك مادر بزرگ شدن بچه هاشو ببينه (چون نوشادم مثل تو برام عزيزه )بوس

خدا شما رو براي ما حفظ كنه 

خوب اين رو هم بگم تا تونستيد هر كاري خواستيد كرديد به خصوص ملون خوردنتون كه كثيفي و باهاش به نهايت رسونديد و همه جاتون نوچ شد 

تازه آخرش هم كه از ترس گير نيافتن زير بارون راه افتاديم برين خونه ،  دو تايي يه خيار دستتون بود و مي خورديد تا ماشين ( فداتون شم )

تو ماشين هم نشسته خوابت برد از ساعت 5 خوابيدي و من ساعت 9 بزور بيدارت كردم و كه بعد شير و شام و حموم با بابارضا ساعت 11 و نيم مجدد خواب بودي

روز خوبي بود و خيلي خوش گذشت 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)