رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

برنامه ريزي براي اولين تولد پسر نازم

1393/4/23 10:16
نویسنده : مامان منير
145 بازدید
اشتراک گذاری
واي روز ها ميگذره و به روز تولد گل پسرم نزديك تر ميشيم

 چه قدر ذوق دارم و هيجان

هر روز هزارتا فكر مي كنم و برنامه ميريزم

اينكه چه كسايي و دعوت كنم

چه تمي براي تولد انتخاب كنم

غذا - كيك - لباس و تزينات و..... هزار تا چيز ديگه

اما بالاخره براي تولدت تم مينيون ها رو انتخاب كردم

قرار شد تولد هم كمي زودتر بگيريم به خاطر شرايط كاري من و اين كه تو تو اون روز بايد واكسن بزني و بعدش هم عروسي دختر خاله مرجان هست.

 5 شنبه اي هم با بابا رفتيم بازار و يك عالمه بادكنك آبي و زرد و ريسه و بادكنك طرح مينيون و لباس با عكس مينيون خريديم وهر دو يك عالمه هيجان زده بوديم

برات مي خواهيم تو دو روز تولد بگيرم يكي2 مرداد كه دايي و خاله هاي من هستن و ماماني و بابايي و خاله منا و عمو ابراهيم

يكي هم 3 مرداد كه ماماني و بابايي و عمه ها و عمو ها هستن

 اميدورام بهمون خوش بگذره

 يك دونه قلب من اميدوارم اولين سالگرد تولد نيني تو رو ببينم مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)