رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

درونم

1391/11/3 14:12
نویسنده : مامان منير
171 بازدید
اشتراک گذاری
مي خواهم بگويم

از آنچه در درونم غوغا مي كند.

از تو كه بودنت دليل بيشتري براي بودنم شده .

نمي دانم چه قدر وجودم را درك مي كني و آيا مي داني كه در كنارت هستم.

من كه تا ديروز عاشق شيطنت و جست و گريز بودم

آهوي گريز پا لقبم مي دادن ، وقتي با تمام سرعت خيابان ها را در بعداز ظهر هاي روز هاي سرد و گرم پشت سر مي گذاشتم

حال جلوه اي از سكوت شدم در مقابل آن همه هياهو.

دويدن ، سريع بودن ، گشتن ، جستن

جايگزيني پيدا كرده اند به نام آرامش › تامل

باورم نمي شد روزها و ايام بگذرند

 من .

واقعا من

تمام بعداز ظهر ها را خانه بمانم

تا تو › تمام آنچه در وجودم هستي بتواني آرامش يابي و رشد كني

آخ كه چه قدر بودنت ، بودنم را تغيير داد

من عاشق اين تغييرم

تغيير نه فقط در من

بلكه در يگانه هستي زنديگيم

پدرت

با تمام خستگي كار روزانه

مشغله و روزمرگي ها

شب هنگام

تو را مي جويد

از بابت آرامشت در درونم › تمام نا ملايمتي ها و كمبودها را تحمل مي كند و

مرا به آسودگي مي خواند

آرامم مي كند و

نازم مي كشد.

تنها يه چيز ميان ماست

عشقي است كه سالياني با هم داشتيم و اكنون با بودن تو مهر محكمي بر عشقمان خورده است.

دوستت داريم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)