رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

مراحل شيطنت پسرم جهت چيدن گل در كوهسنگي مشهد

1393/3/18 10:58
نویسنده : مامان منير
202 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم كه از ديدن اون همه چمن و گل ذوق كرده بودي  همش مي خنديدي و دست دستي مي كردي و من همش حواسم بود كه يهو چيزي و دهنت نكني و

 

خلاصه تمام تلاش من براي محافظت از تو بود

تو هم با تمام شيطنت هاي نازت آخر خودتو به گل ها رسوندي و يك گل براي خودت چيدي

آغاز تلاش براي رسيدن به باغچه و نگاه به گل ها انتخاب گل مورد نظر

شيرجه تو باغچه ......

بابا رضا صدات كرد و گفت رادوين پسرم دست نزنياااااااااااااااااااااااااااا و اين هم پسرم

آخ جون براي خودم يك گل چيدم

واقعا برات ديدن اين گل خيلي جالب بود با دستاي كوچيكت داشتي وارسيش مي كردي

الهههههههههههههههههههههي مامان فدا شه

بعد من بهم گفتم رادوين چي كار مي كني و اين هم پسرم

با ذوق تمام برام خنديدي و گل بين دو دست نگش داشتي

 

فداي تو پسر ناز بشم من كه با شيطنت هات حسابي دلبري مي كني

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)