رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

اولین تولدم با حضور گل پسرم

1392/9/23 21:27
نویسنده : مامان منير
5,573 بازدید
اشتراک گذاری
مرسی خدا جون که آرزو هامو بر آورده می کنی

آره پارسال بود 

16 آذر 

تولدم 

می خواستم شمع تولدمو فوت کنم 

دنبال یه آرزو می گشتم که تا سال دیگه خدا بهم بده و بعد شمع رو فوت کنم 

آخه من به بر آورده شدن آرزو موقع فوت کردن شمع  خیلی اعتقاد دارم چون 4 عنصر طبیعت اونجا هست و هرجا این 4 عنصر باشه آروز بر آورده میشه 

تو اون لحظه فقط یه چیز تو ذهنم بود این که سال دیگه وقتی دارم شمع و فوت می کنم و کیک تولدم و می برم تو تو بغلم باشی و این شد 

حالا تولده منه و گل پسرم تو بغلمه و بابا رضا هم از طرفش برام کادو تولد گرفته 

آخه که نمی دونی چه حس خوبیه وقتی داشتم کیک تولدم و می بریدم و دست کوچیک تو رو دست بود و موقع فوت کردن شمع تولدم تو با نگاه متعجب به شمع ها نگاه می کردی 

این بهترین تولد زندگیم بود 

تو در آغوشم و خانواده ام هم در کنارم بود 

این هم عکس عروسک هایی که پسرم برام کادو تولد گرفته بود


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)