رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

اولین گردش در باغ وحش

1392/8/25 13:24
نویسنده : مامان منير
478 بازدید
اشتراک گذاری
سلام گل پسر من 

قند عسل من 


هفته پیش تو یک تصمیم اتفاقی قرار گذاشتیم و رفتیم باغ وحش ارم 

خاله منا و عمو ابراهیم که پایه بودن و با ما اومدن 

آخه راستشو بخواهی مامانی و بابایی با هم رفتن مسافرت و قتی اونا نباشن ما واقعا می مونیم چی کار کنیم .


تو کل گردش تو باغ وحش شما خواب بودید و من و بابا هم کالاسکتو می ذاشتیم جلو قفس ها و ازت عکس می گرفتیم .

موقع یکه داشتیم دیگه می یومدیم بیرون تو تازه بیدار شدی بهمین خاطر بابا رضا به مامور باغ وحش انعام داد و اون یه بچه آهو و خرگوش اورد تا ما با اونا عکس بگیریم.

وقتی که خاله منا خرگوش و گرفت سمت تو تا بابارضا ازت عکس بگیره ، خرگوشه دستاشو رو لباس تو کشید تو هم که اصلا خوشت نیومد و تازه هم از خواب بیدار شده بودی با دست زدی تو صورت خرگوشه 

و من هم دیگه نذارشتم عکس بگیرن ازت چون ترسیدم خرگوشه یهو چنگت بزنه .

خلاصه امروز روز خوبی بود برامون هوا هم ابری و عالی بود


یه جورایی مثل هوای شمال شده بود.

پسرم دلم می خواد زودتر بزرگ شی و ببرمت باغ وحش همه حیوون ها رو نشونت بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)