رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

یه خبر خوب یه نینی تو راهی

1392/8/9 1:9
نویسنده : مامان منير
110 بازدید
اشتراک گذاری
سلام گل پسرم

 یه خبر خوب برات دارم

یه نینی دیگه داره به خانواده اضافه میشه

امشب خونه بابا غلام بودیم

ما و عمو داوود اینا و عمه بهناز

چند روز پیش که عمه بهناز خونه ما اومد من از روی حالاتش بهش شک کردم که احتمالا نینی داره ولی چیزی نگفتم ولی امشب دیگه طاقت نیاوردم و بهش گفتم بیا اینجا ببینم داری بد مشکوک می زنی.......

که دیگه عمه بهناز لو رفت

آخه مامان فریده مسافرت و نمی خواهیم  اون بدونه

 

و خبر مهم و خوب اینکه

عمه بهناز داره برامون یه نینی ناز میاره و به امید خدا اواخر اردیبهشت ماه سال آینده دنیا می یاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)