رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

تمام حونمی باور کن

1392/8/9 0:53
نویسنده : مامان منير
175 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم

میوه دلم

تو تمام جونمی

نمی دونم دلم کشید یهو بیام و برات بنویسم

امروز وقتی بغلت کردم ناخواسته با خنده ای بهت گفتم رادوینه سنگین شدی دیگه برای مامان

آره پسرم بزرگ شدی

وقتی تو آغوشمی می فهمم که رادوین مامان دیگه اون مورچه کوچولو نیست

ازالان نگران چند ماه بعدم

می ترسم.........

 وقتی به روزایی فکر می کنم که باید برگردم سر کار و تو رو باید تنها بذار

من نمی تونم لحظه ای بی تو بمونم

خدایا چه قدر زندگی سخته

بغض تو گلومه ُ پسر کوچولو مامان خیلی مراقب خودت باش

من نفسم به نفس های تو بنده

تو رو خدا چیزیت نشهههههههها

چند روز پیؤ  حالت خوب نبود تو دهنت چند تا برفک کوچیک زده بود . من شبانه بابارضا رو مجبور کردم رفتیم بیمارستان و وقتی رسیدیم خونه و می خواستم بخوابونمت زدم زیر گریه

آخه من این همه ازت مراقبت می کردم و تو دوباره یه چیزت شده بود

 

الان می فهمم که چه قدر بهت وابسته ام تو تمام جونمی پسر کوچولو

مراقب خودت باش

مامان تمام لحظه هاش ما توئه

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای دو تا لپ کوچیکت که جدیدا یکم آویزون شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)