رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

پسرم ... ببین چه قدر کوچیک بودی

1392/7/22 10:51
نویسنده : مامان منير
169 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم همه هستی من

شاید الان برای خودت مردی شده باشی

ولی یادت باشه تو هنوز پسر کوچولوی منی

از خدا می خوام بهم توانایی و شعور کافی بده تا بتونم در کنار بابارضا تو رو به بهترین نحوه تربیت کنیم و اسباب راحتی تو رو فراهم کنیم.

این عکسا برات می زارم تا ببینی چه قدر کوچولو بودی و برای الانت از خدا شکاکر باشی

قربون پاهای کوچولوی پسرم برم من

قربون دستای کوچیک که هر وقت خوابی یا داری شیر می خوری این طوری نگهشون می داری

جیگرت و برم که ۵ تا انگشت قد یه انگشت مامان هم نمیشه

آخی پسر کوچولوی من ، کف دوتا دستات روی کف یه دستم ، تازه بازم جای خالی هست

خدایا کی میشه کف دست من روی کف دست پسرم باشه و اون وقت دست من دیده نشه

جونم

فدای انگشت کوچولوی پسرم بشم من ، که کلا قد یک بند انگشت مامانه

نفسم ، عشقم ، عمرم

دیدی پسرم ، چه قدر کوچولو بودی و حالا برای خودت مردی شدی

پس سعی کن بزرگ مرد باشی و همیشه کارهای خوب بکنی

بدونی هر کوچیکی یه روز بزرگ میشه و هر بزرگی یه روز کوچیک

پس مرد باش و قوی

...

سایه سرم باش و امید دلم

بووووووووووووووووووووووووووووووس برای پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)